Få styr på Microsoft SharePoint med vores målrettede e-læringskurser.

Microsoft SharePoint er en platform til effektivt samarbejde og dokumenthåndtering. Med SharePoint kan teams oprette, dele og organisere indhold, arbejde på fælles projekter og holde styr på vigtige data og dokumenter, alt sammen på en sikker og struktureret måde.

I kurset Introduktion lærer du at navigere i SharePoint og forstå de grundlæggende begreber. Du får styr på at bruge dokumentbiblioteker, oprette og uploade dokumenter, samt synkronisere indhold til din pc. Kurset dækker, hvordan du deler dokumenter, opsætter påmindelser, gendanner filer, bruger versionshistorik og tilpasser mappefarver. Du lærer også at bruge SharePoint på mobilen for at arbejde effektivt, uanset hvor du er.

I kurset Lister og biblioteker lærer du at oprette og tilpasse lister i SharePoint. Du får styr på at oprette nye og tomme lister, samt tilpasse dem til dine behov. Kurset dækker også, hvordan du bruger hurtig redigering, opretter og redigerer visninger, samt forstår og arbejder med metadata for at organisere og filtrere data mere effektivt.